HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Valentin

2008.02.19. 19:43 Zebulon / Hiszékeny Úr

Era küldött nekem egy Valentin-emailt,
Kora reggel ezzel mosolygásra ítélt,
Mert, gondolta, úgy ünnepli meg e napot,
Hogy postáz egy szép Hallmarkos képeslapot.

A lapon egy zöld nyúl szomorún zokogott,
Nincs Valentinje - ez fájdalmat okozott,
De rákattintottam és vidám lett legott,
Mint a gyerek, ki kap egy nagy doboz LEGO-t.

Ily szép üzenetet kaptam én Erától,
Ezért úgy gondolok én őreá mától,
Mint Valentinemre, szőke babszememre,
Ahogy Ossiánra tekint Paksi Endre.

Köszönöm hát Era, hogy énrám gondoltál,
És hogy velem ilyen Valentines voltál,
Utáltam én eddig e jeles ünnepet,
De most megszerettem, köszönhetőn Neked.

Szólj hozzá!

Címkék: vers erakció

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr62346115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása