HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Zsófinvokáció

2008.01.11. 07:20 Zebulon / Hiszékeny Úr

Zsófi nevét végig nem gondoltam, s tessék,
Sophia ő, nem más, Isteni Bölcsesség,
mértékletességre int engem iwiwen,
igaza van ebben, jól tudom én, igen.

Ásványvizemet főnököm megmérgezte,
ha túl sokat iszom, megdöglök ma este,
jelszóval védem le e-mail fiókomat,
hogy ne lásson leveleimbe a rohadt.

Oltalmazz engem, te Leszűrt Tapasztalat,
Önts fejembe magadból egy kis adaggal,
Szinte érzem, hogy tekervényemben szalad,

Súgd meg, hogy birkózzak meg e néhány nappal,
Karjaidnak védőölelése alatt
Bátran vívok a kizsákmányoló haddal.

7 komment

Címkék: vers zsófiszonettek

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr85293057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.11. 07:36:08

Azt a kilencszázát Belzebulon konyé,
mi történik magával,mi lett maga,góré?
Egyik nap a Niki,másik nap a Zsófi,
még Csernus se tud ezen napirendre térni.
kettős lett életed,ó te Casanova,
úgy cikázol itten,mint vajmi szupernova.
azé jól vigyázzál,rendesen mosogass,
mert lehet,hogy e lányok kirúgják a fogad.:D

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.11. 07:46:00

Mosogatásommal más problémájuk nincs,
csak hogy a szivacson rajta volt egy hajtincs,
nem feledkeztem el semmiről, csak egyről:
azzal töröltem a pezsgőt a szőnyegről.

Az pedig úgy történt, hogy egy szerencsétlen
az asztalra tette az üveget szépen,
én meg ahogyan mellette elhaladtam,
jobbik kézfejemmel biz' beleakadtam.

Casanova viszont nem is tudott élni,
Fan-Fan sem tud velem versversenyre kélni,
fent nevezett hölgyek tündérkisasszonyok,
erre utalnak e dicsőítő sorok.

spájdernecc 2008.01.11. 07:50:16

ámulok és bámulok
verset azért nem írok.
a szonettek viszont tetszenek
tartalomhoz a forma :)

Lófő (törölt) 2008.01.11. 08:23:30

Értem most már konyé,
de egyet hadd kérdezzek,
mennyegződre vajon,
én elmehetek-e?
szívesen könnyeznék,
oltárnak lábánál,
hogyha nejül vennéd,
Nikit vagy Zsófikát.
Igába a fejedet ,
szépen betennéd,
jóhírednek rögvest,
véget is vethetnél.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.11. 08:56:40

Esküvőmet én úgy tervezgetem éppen,
ökörsütés lesz ott, mindenféleképpen,
jó szatmári szilva folyik mindenfelé,
mindenki bort és sert tölt magába belé,
nagy adag húsokat szolgál fel a pincér,
nem hagya éhezni világösszeskincsér',
édes sütemények állanak vagonszám,
meglátom én, s rögtön eltátom szemem-szám,
azt hiszem, konyé ez tényleg neked való,
mint Odüsszeusznak a trójai faló,
bárki is lészen majdan a feleségem,
díszvendégnek várlak mindenféleképpen!

Lófő (törölt) 2008.01.11. 09:17:30

Eme meleg hívást ezúton köszönöm,
remélem,hogy mindezt a belembe tömöm,
összeütöm bokám mint Radetzky huszár,
legyen tíz gyermeked,folyton csak kuszpitálj.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.11. 09:39:00

Köszönöm, s ígérem nem láncolom fához
szervemet, és tartom magam a normához,
kuszpitálás nékem nincsen ellenemre,
szeretettel nézek majd tíz gyermekemre.
süti beállítások módosítása