HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Negatív vers

2008.01.09. 07:06 Zebulon / Hiszékeny Úr

Nikoletta belém nemigen szerelmes,
Nikoletta tőlem ezért nem lesz terhes,
Nikoletta nem ad forró csókot számra,
ahogy a romantikus filmekben látta.

Nem akar ő velem szépen andalogni,
nem akarja az én kezemet megfogni,
nem akarja életét velem leélni,
hogy feleségem lesz, attól nem kell félni.

Nem vár majd engem otthon finom ebéddel,
nem bújik testemhez a testével éjjel,
nem osztozunk mi meg egy franciaágyon,
melyben puha párnák simogatnak lágyon'.

Nikoletta nem jön el velem nyaralni,
Nikoletta nem akar fülembe nyalni,
Nikoletta nem dug velem análisan,
direkt nem ingerel fel szexuálisan.

8 komment

Címkék: vers nikolettaciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr52290382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.09. 08:01:15

Aztakurva konyé!Mi ez a nagy szerelmi bánat?
Most mondjam azt,hoGy Kosztolányi is összetépheti a diplomáját?Mondom.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.09. 08:07:09

Őszintén szólva nem szerelmi bánat, csak az igazság, miszerint Nikoletta tényleg nem szerelmes belém. Nem annyira nagy probléma, igazából sokan vannak ezzel még így a világon. Bár, ha már szerelmes lenne belém, akkor nem írhattam volna meg ezt a verset ebben a formában, viszont akkor másikat írtam volna, tehát én mindenképpen jól jöttem volna ki ebből a dologból.

A diplomatépés meg a májamat hízlalja. Köszönöm, konyé!

Lófő (törölt) 2008.01.09. 09:19:18

Van egy Nikoletta című dal,csak nem tudom ki énekli, a Rulez vagy vmi román zenekar.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.09. 09:20:39

Az a Máté Petya dala francijául, a Nikola, az is inspirálna engemet.

Nikoletta, AZ 2008.01.09. 12:37:44

Tán nem zengnek fülemben szerelmes dalok,
De az én szívem bizony csak Őérte rajong.
Barátsága számomra ritka drága kincs,
Nem cserélném semmiért, ez az, ami fix.

Kellemes sétákat tettünk meg a hóban,
Ittam a szavait, mint eb vérét a bolha.
Legtitkosabb álmomat is megosztottam Vele,
Melyre ő tanácsként sok okossággal felelt.

Az Újév is a lakásomban érte,
Szobám közepében mindenki őt nézte.
Ott is előadta csodás kámingáutját,
Amit a társaság éles szemmel bírált.

Én viszont szeretem, úgy ahogy van, s ennyi,
Akinek nem tetszik, lehet hazamenni.
Sokat tett már értem, meg is nevettetett,
S miatta ismerhetem az én Bin Jippemet.

zsófi 2008.01.09. 16:52:10

Én vagyok a világon a legszerencsésebb ember, hogy barátim közt tudhatom e két rímzsonglőr-mestert. Riszpekt...

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 07:36:52

Kedves Zsófi, te ki szonettjeimet ihleted, ha már barátságról beszélünk, akkor végre meg merlek jelölni az iwiwen.
süti beállítások módosítása