HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Óda Erős Pistához

2008.04.01. 20:21 Zebulon / Hiszékeny Úr

Ó, Erős Pista, te pikáns paprikáknak krémje
Pirosarany asszonykádnak büszke, szilaj férje
Táplálkozás terén nekem egy az igaz hitem:
Ételeimet tevéled jól megerősítem

Főtt krinolinom végére bőszen rátunkollak
Hagymás zsíroskenyereim is csak rólad szólnak
Bársonytrónod mindenkor sárga tojásrántottám
Magjaidat mindenféle szendvicsekre dobnám

Színezed és ízesíted húsleveseimet
Inspirálsz, hogy ontsam magamból szép verseimet
Raguba és babgulyásba egyaránt beteszlek
Én téged, aztán meg engem majd a fene esz meg

Ó, te sós és veres massza, nyálkahártyám gyilka
Előtted fogsorom csontkapuja mindig nyitva
Kérlek, nyelvem savként marjad, bőrt ne is hagyj rajta
Legyél az az embertelen, hírös betyárfajta

2 komment

Címkék: vers óda gasztromúmia

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr22407105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2008.06.15. 14:48:33

Nékem úgy adta az ég,
tényleg, nem is értem,
erős pistát eddig még
semmihez nem kértem.

Ez a versed viszont olyan
hatással volt rám,
hogy összefutnak hamarosan
Pista és a szám.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.06.16. 21:23:37

Helyeslem hogy kedved s örömödet leled
E bizsrgő krémben mit ajánltam Neked
süti beállítások módosítása