HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Bújbújjzöldág-válogatott

2008.03.27. 20:42 Zebulon / Hiszékeny Úr

Öt szép kicsi tündér szállt fel a metróra
Ez volt a héten a legboldogabb óra
Nyolcvan százalékban bizony szőkék voltak
Ragyogásukkal engem elvarázsoltak.

Kék melegítőben, sportos kivitelben
Csacsogtak egy furcsa, ismeretlen nyelven
S pont e pillanatban hátukon megvillant
Egy kékes felirat, nagy betűkkel: "FINLAND"

Gondoltam, jó lenne valamilyen okkal
Szóba elegyedni a nyelvrokonokkal
De én inkább csak csendben bámultam őket
A meseszép északi sportolónőket

Gondolkodtam: "ilyen lengén biztos fáznak
Mit sportolnak vajon? Tán kosárlabdáznak?
Olyan alacsonyak..." S agyam észbekapott:
"Biztos a finn bújjbújjzöldág-válogatott !"

Vidám végkifejletet hiába várnál:
Leszálltak sajnos ők az Astoriánál
Álmaimban most kis kapuk alatt járnak
S finnül dalolásszák a bújjbújjzöldágat

Szólj hozzá!

Címkék: vers urbánlegenda

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr4399661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása