HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Keleti vers

2008.02.16. 06:30 Zebulon / Hiszékeny Úr

Era, én téged úgy szeretlek,
Jöjj velem, induljunk keletnek!
Költözzünk Kínába egyhamar,
Minket ott senki majd nem zavar.

Végtelen, lakatlan mezőkön,
Boldogságunkat én megőrzöm,
Kis kunyhót bambuszból építek,
Ülsz a pandákkal, és nézitek.

Rizst termelünk majd és zöld teát,
S nem marad minden munka reád,
Én főzök csirkéből ebédet,
Édesen s savanyún, teérted.

Öltözz, mert vár már a repülő,
Búcsúcsókot kapjon a szülő,
Kiszökünk a társadalomból,
Ezt szűrjétek le a dalomból.

4 komment

Címkék: vers erakció

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr17341192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.02.16. 11:53:21

Gyönyörű e versed kérlek,
szemeibe könnyek szöktek,
nem látok a sok csipától,
kába vagyok az ivástól.

cyan 2008.02.16. 13:15:28

szép, szép, de miért pont Kína? van lakatlanabb hely is a világon :)

Era, igen a babszemű 2008.02.16. 18:52:42

Rendben van, elmegyek én veled Kínába,
nem mondhatod, hogy vártál rám hiába.
Ott majd építhetsz nekem kis lakot,
s használhatod a rizsszedő kalapod.

Lófő (törölt) 2008.02.17. 07:32:39

kalapot használni dícsérendő dolog,
pláné,ha e kalap lábad között lelóg.
kislakban jó meleg,aludttejnek szaga,
párolt rizsszemeknek lábszagú illata.
savanyú kis kappan sül a lerbe wokba,
jó Hiszékeny konyé a pityókát hámozza,
ott csicsereg mellette Era,az ő párja,
boldog bíz ő nagyon,
hisz egy vadkan az ő párja.

süti beállítások módosítása