HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Nikoletta, a hiperpasszív

2008.01.11. 07:16 Zebulon / Hiszékeny Úr

Nikoletta szerint hiperaktív vagyok,
és efelől semmi kétséget nem hagyok,
mert ő már aludna, pedig megígérte,
hogy az ágyból fogunk beszélgetni végre.

Régi trükkel próbált eszemen túljárni:
ha sokára felel, nem tudom kivárni,
s elalszom majd szépen egy mondatom után,
Nikoletta drága ezt gondolta bután.

Én meg csak soroltam gondolataimat,
hogy hetero vagyok, bár ma már nem divat,
majd megkegyelmeztem inkább neki végül,
aludjon, ha akar, úgy hamarabb vénül.

Ezért más témát már nem is hoztam szóba,
inkább rendet tettem a mosogatóba',
hadd örüljön reggel, hogy tiszta az edény,
mégis jó, hogy hiperaktív ez az egyén.

Szólj hozzá!

Címkék: vers nikolettaciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr20293054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása