HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Zsófival, szilveszter

2008.01.10. 07:46 Zebulon / Hiszékeny Úr

Zsófival sziveszterkor beszéltem sokat,
előadtam hetero kamingáutomat,
megbeszéltük szélsőbaloldaliságunk,
hogy politikailag ugyanúgy látunk.

Beszéltem én neki mindenféle másról,
de nem a póverbilder programozásról,
és ez nagy szerencse, ő még nem is sejti,
mert öt percen belül úgyis elfelejti.

Túl sok Becherovka fogyott el az éjjel,
Túl sokszor mondtam el, hogy vagyok hetero,
Túl nagyon csapattam az agyamat széjjel,

Túl belelkesültem, hogy szól a sztereo,
Éroszmisszt daloltam földöntúli kéjjel,
Erával, és persze Zsófival, vele, ó.

10 komment

Címkék: vers alkohol zsófiszonettek

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr55291713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 07:59:39

Szerelmeim,múzsáim(ezekbe nem szenvedsz hiányt),itt is hiányolnám a végkifejletet,de jajj a költői sors átka a kínzó szenvedély és a be nem teljesült szerelem és a leseggrészegedés:D

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 08:01:44

Én is hiányolom a végkifejletet, beleköltöttem volna, ha emlékeznék reá.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 08:19:43

"a költői sors átka a kínzó szenvedély és a be nem teljesült szerelem és a leseggrészegedés"

Ezt felteszem az iwiwlapomra.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 08:48:30

Az első -és a-t azé hagyd ki:D

Lófő (törölt) 2008.01.10. 09:09:25

Én is bírtam egy csajt,
úgy hívták Imola,
keblei rengettek,
jó parti volt biza.
Volt egy másik csaj is,
Réka volt a neve,
borotvált pinája,
kemény,hegyes csöcse.
De ezek má biza,
kellemes emlékek,
fennt a nagy iwiwen,
kedves ismerősek.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 09:29:59

Lófő/Dzsong Hö -무튼 종호도 수 2008.01.10. 09:09:25

Hah, a kiberkorszak tragédiája. Az ember vágykozva nosztalgiázhat az iwiwen, nézheti a videókat, képeket, mazochista életmód.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 09:30:10

És ott vol Orsi,
a kis csinos,
fara mint a liliomok,
hoszú haj
és karcsú derék,
mingyá jön a merevedés.

zsófi 2008.01.10. 17:39:52

nem is Éroszmisszt danoltunk,hanem Bondzsovit!

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.11. 07:12:24

Mondom, hogy nem emlékszem. De az biztos, hogy az Éroszmissz - Dontvannamisszating hozta meg számomra a gusztust. Bondzsovit, Blájenedemszet, és egyéb nyálrokkokat meg mindig danolok, ha van már bennem egy kevéske John Barleycornból, vagy valami gyorsítóból...
süti beállítások módosítása