HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

A szerencsés kimenetel

2008.01.10. 07:56 Zebulon / Hiszékeny Úr

Mikor kínodban már szinte vágtatsz haza,
kezed segglyukadon, s veszélyben a gatya,
feltéped az ajtót, s a vécébe robbansz,
ülőkére huppansz, s a kagylóba rottyansz,

izmaid ernyednek, ánuszod megnyugszik,
beled lágyan piheg, mint az ijedt nyuszik,
combod is megpihen, rekeszizmod kiold,
mellé van hugyozva, de szarsz rá, hogy ki volt,

elméd is kiürül, nem összpontosít most,
hogy benntartsa mégis a vulkanikus fost,
tarkód, nyakad, hátad a hideg kirázza,
testhőmérsékletednek lecsökken láza,

ilyen állapotban oly jó meditálni,
és a vécéajtót belülről bezárni,
legalább húsz percet üldögélni rajta:
regenerációból a legjobb fajta.

5 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr46291722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 09:13:49

Na én eztet kinyomtatom és kiragasztom a budi ajtóra,ha megengeded.
ezt az érzést pontosabban még senki sem fogalmazta meg

Lófő (törölt) 2008.01.10. 09:17:15

Én is jártam többször úgy,
hogy seggemlyuka elszorúlt,
kínomba az autóba,
koncsorogtam mint egy díva.

Alig vártam,hazaérjek,
kis budimra reáüljek,
rottyantsak egy kellemetest,
minek bűze rettenetes.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 09:28:36

Nyugodtan használja fel, konyé, belátása szerint. Igyekeztem az életből vett tapasztalatot ügyesen megfogalmazni.

zsófi 2008.01.10. 15:34:03

Külön megtiszteltetés,hogy e remekmű
két zsófiszonett közé került.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 15:46:34

Enyém a megtiszteltetés, hogy a Nagyrabecsült Hölgy fennkölt emlékképét otromba szavaimmal köpöményeimbe foglalhattam, holott nem érek fel még háborodottan sóvárgott lába nyomáig sem, legyen akár tettem maga a világ megmentése is.
süti beállítások módosítása