HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Nikoletta egonövelése

2008.01.08. 15:17 Zebulon / Hiszékeny Úr

Nikoletta, a te alakod szép,
mint egy hosszan festett nyári tájkép,
mint a hegyek mögött lenyugvó nap,
mint szerelmes embernek a holnap.

Ne nevezd hát kövérnek magadat,
ne érezd túl nagynak a hasadat,
ne gondold túl nagynak fenekedet,
ne hidd túl szélesnek a kezedet.

Énszerintem te nem is vagy kövér,
alakod ezer kinccsel is fölér,
bizony nem hibázott a teremtő,
mikor teremtett, te csodás nemtő!

Nikoletta, ez a véleményem,
jól megmondtam neked, kőkeményen,
ezt gondolom bizony én szívemből,
kérlek, hogy legyél boldogabb ettől.

3 komment

Címkék: vers igazságtevő nikolettaciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr17289562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelTTészta 2008.01.08. 17:02:27

hát ha nekem valaki három ilyen verset rittyentene, akkor én már láttatlanba is szerelembe esnék, egy merő gyönyörűség mind3 és drukkolok

Nikoletta, AZ 2008.01.08. 19:06:19

Már meg is történt. Régóta lángolunk mink!:)

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.09. 07:49:53

AZ a Nikoletta, érette lángolok,
születnek őérte édesbús négy sorok,
AZ a Nikoletta, ki engem ignorál,
oly szépen virágzik, mint tengeri koráll.
süti beállítások módosítása