HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Kámingáut

2007.12.16. 11:19 Zebulon / Hiszékeny Úr

Higyjétek el, tulajdonképp én hetero vagyok,
nem izgatnak férfiseggek, ellenben a csajok!
Nem gerjedek fitymavégre, kigyúrt kockahasra,
bajuszos felsőajakra, se szőrös mellkasra.

Nekem szép a másodlagos nemi jelleg,
ha ezalatt értendők a kerek mellek,
nem pedig az arcszőr, vagy a szőrös segglyuk,
sok betyárkörtével, de ezt inkább hagyjuk.

Ha matrózruhában pompázik egy férfi,
azt énnekem nem jóleső érzés nézni,
mikor két körszakáll szelíden összeér,
megrettenek, mint egy macskát látó egér.

Hát mégegyszer mondom, hogy nem vagyok meleg,
ha férfi vagy, úgysem kuszpitálok veled,
és ezt ne vegyétek mentegetőzésnek:
régen rabja vagyok minden női résnek.

7 komment

Címkék: vers erotika

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr90265601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alig se 2007.12.16. 11:37:04

bebuktad ezt Zebu, meleg vagy már tudom
de érzékeny lelked bántani már unom
nekem aztán mindegy mibe dugod farkad
bajszos férfi szájjal ér e össze ajkad
tőlem dughatsz bármit csírkét avagy lovat
hogyha írol verset, szépet jót és sokat!

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2007.12.16. 11:46:25

Semmirekellő, ön félreértett engem,
éppen ellenkezőjéről szólt a versem,
emberkislányokat kívánok magamnak,
mert azoknak kerek cicijeik vannak.

alig se 2007.12.16. 12:05:46

tagadás és hárítás errő szóltam elébb
akárki is tudahatja ugrál minden veréb
kamingaut heterósan nem szólhat az másról
akármit is mondassz, férfi karba vágyol

Lófő (törölt) 2007.12.16. 12:27:20

Ejj te Hiszékeny Úr,mi történe veled?
buziságnak gyanújába magad behelyezted.
Arról szónokol itt Semmirekellő Senki,
hogy te kuszpitálnál,légyen nő vagy férfi.
De én nem hiszek már semmilyen mesében,
viszont bízok Hiszékeny pinaszeretetében!

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2007.12.16. 13:03:40

A biszexualitás sem a kenyerem,
s míg a női nyálat bármikor lenyelem,
férfi nemi szervet sosem szopogatok,
helyette női szeméremajkat nyalok.

Lófő (törölt) 2007.12.16. 13:11:25

Jól van kedves Hiszékeny Úr,
bizony hiszünk mi neked,
tudjuk jól,hogy szőrös seggbe,
nem áll jól a cellered.
azt is tudjuk mindannyian,
kik nem vagyunk biszexek,
hogy egy kedves női résért,
az eszedet elveszted.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2007.12.16. 13:19:39

A szőrös segg arra való, hogy a nőket ámítsa,
kipárolgó illatával néha el is kábítsa,
nem való az férfinépnek, én ezt már így gondolom,
ezért nekem csak lányokba kerülhet a kondomom.
süti beállítások módosítása