HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

A sportmelltartós lánynak

2007.12.05. 09:42 Zebulon / Hiszékeny Úr

Neked jó segged van, nekem meg humorom,
vicces verseimet orrvérzésig nyomom.
Neked nagy melled van, nekem meg nagy pofám,
elámulok tőled, s lefosom a bokám.

Nekem szókincsem van, neked formás combod,
bárcsak elérnélek, mint zsiráf a lombot.
Nekem stílusom van, neked selymes hajad,
megolvasztanálak, mint kályha a vajat.

Neked szép az arcod, nekem meg a versem,
tartódhatna köztünk egy birkózóverseny.
Neked ajkad forró, nekem lelkem lángol,
meg is csókolnálak ezért lázadásból.

Nekem nincs asszonyom, neked nincsen férjed,
de ha mégis, biztos gusztustalan féreg.
Nekem megteszi, ha valaki megteszi,
s ha pont te lennél az, attól lennék heppi.

7 komment

Címkék: vers erotika

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr83252989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása