HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Szép

2008.01.22. 20:36 Zebulon / Hiszékeny Úr

Nikoletta, ma megint álmaim mezsgyéjére léptél,
s onnan egy magány-rózsát törékeny kezeddel letéptél,
fantáziámban ha néha teszel egy-egy angyalsétát,
képzeletben megcsókolsz, mint királyfi a csúnya békát.

Hátrahagyott lábnyomaid erőt adnak az új naphoz,
hozzájuk fordulok vigaszért, mint hívő a főpaphoz,
elme-kertemben ha sétálsz, virágba borul lugasom,
felkavar az érzés, mintha egy igásló rúgna hason.

Szép orcád emléke engem heves érzelmekre gerjeszt,
felindulok, mint egy krisnás, ki ingyenebédet terjeszt,
túlárad bennem minden pozitív belső lelki hatás,
majd' szétrobbanok, mint bab-ebéd után egy öröklakás.

Nikoletta, Nikoletta, Nikoletta, ez a neved,
újabb versben állítok én örök mementót most neked,
nincs óriás smaragdtömböm, melyből kifaraghatnálak,
így hát csak dalokat költök, s látomásként újra várlak.

2 komment

Címkék: vers nikolettaciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr27307776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.24. 13:43:03

Jónapot Hiszékeny,mi újság van veled?
Látom ez a nőszemély epeszt el tégedet,
nincs néked nappalod,éjjel nyugovásod,
mióta e nőszemélyre vetéd ki a hálód.
Én azt mondom,kérlek,rázzad jól meg magad,
itt van mingyá a tavasz és Niki dalra fakad.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.24. 20:14:43

Hejhó Dzsong Hö konyé, új a munkahelyem,
adatbázisokon törhetem a fejem,
megtanulom azt is, mit már eddig tudtam,
s temetem a könnyed kommentelő múltam.
süti beállítások módosítása