HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Téli rege

2008.01.12. 09:58 Zebulon / Hiszékeny Úr

Tegnap kissé részegen mentem a járdán,
a városi éjben, társak nélkül, árván,
fülemben folk-pank empéhármak dudogtak,
(hündö-hüttö ritmusukkal rég megfogtak).

Lábamon egy sima talpú deszkáscipő,
pedig nem ehhez való volt kint az idő,
s én még képben voltam, óvatosan léptem,
hogy ne legyen csúfos, sikertelen végem.

Láttam, hogy a járdán vastag a jégpáncél,
s én nem őrülök meg az effajta táncér',
gondoltam, kerülök, a fűre rámegyek,
hogy ott majd biztosabb alapokon legyek.

S a fű is jeges volt, meg is csúsztam rajta,
szép esés volt, az a seggreülős fajta,
csúsztam néhány centit a hűs jégbordákon,
aztán felkeltem, mert tovább kellett állnom.

16 komment

Címkék: vers urbánlegenda

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr42294299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.12. 12:21:49

Jó reggelt Hiszékeny!
én máma pihenek,
legközelebb dógozni,
én csak szerdán menyek.
Addig is kévánok
minden extrát néked,
seggedet ne használd,
essél főre szépen!
Tanulság az esetből
annyi legyen néked,
séta helyett lopd bé,
a lompost az exednek.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.12. 12:54:09

Nem merek én erre válaszolni neked,
mert a blogom már túl népszerű is lehet,
elolvashatja ő is a kommenteket,
generálhat is kellemetlen perceket.

saja 2008.01.12. 21:23:05

A verses soraid még mindig remekek,
Szebb jövőt, s jobbulást a hátsó felednek!
Én elmémet ellepte az olvasási mánia
Hjú Lóurí könyvét bújva jött az ihlet újra.
Magányos életemről elvonván a figyelmem,
Balek című mű lett az én egyetlenem.
Kik szeretik a krimit, a poént
vagy csak a szimpla regényt,
Azoknak ajánlom eme művet.
(Erre nem tudtam semmilyen rímet.)

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.13. 07:21:15

Kedves saja, bízzál, és járjál partikra,
lányok szerzésének ez az egyik titka,
jó házibulikon sokat kuszpitáljál,
meglátod, ez minden, mit valaha vágytál,
igyál sok sört, bort, pálinkát és fernetet,
hadd hozzák meg reprodukciós kedvedet,
lánykát meg derékon ragadjad izibe,
férkőzz lába közé, lopd magad szívibe,
ki ily verseket ír, lányok azt kedvelik,
ágyba bújik véled, csak kérdés, hogy melyik.

saja 2008.01.13. 13:19:54

Köszönöm a tippeket,
Darabig nem írok rímeket,
Olvasni azért járok ide,
Hátha ad némi ihletet.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.13. 15:19:05

A nő hatalmas nagy érték,
őbennük jobb, ha nincs mérték,
tedd hát, amit súg az ösztön,
alkalmat ragadd meg rögtön!

spájdernecc 2008.01.14. 08:06:41

olvasótábor és partiszerviz:)
remek

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.14. 08:08:50

Fontos, hogy az életben több lábon álljon az ember.

Lófő (törölt) 2008.01.16. 17:58:20

Ejj te jó Hiszékeny,jól eltűntél innen,
elvittek az ufók vagy berúgtál mint Zenden?
termésed leccsökent,vegetálsz csak éppen,
vagy mi a jó bides franc történe e képben?

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.17. 08:18:36

Munkahelyváltás, ó te stresszes állapot,
feladatokat szórnak rám a sok állatok,
ezt még megcsináljam, addig el ne menjek,
mindjárt péppé töröm az orcáját egynek.

Lófő (törölt) 2008.01.17. 09:04:02

ne hagyd magad bazdmeg,ne legyél te muja,
pofájukat baszd szét,mint pákó a lyukat,
ordíts mint egy állat,rúgjál mint egy ló,
hogy essen le a barmoknak a szituáció.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.17. 09:12:55

Megértették, s sírnak, mint a fürdős kurvák,
de nem érdemelnek pofájukba turhát,
dolgozzon a tököm, inkább verset írok,
fél óra múlvára mindenkit elhívok.

Lófő (törölt) 2008.01.17. 09:17:40

ezt néked belinkelem:
óda a puccos dámához.

hiába a nercbunda,
fosos az ő valaga,
a körmei vörösek,
hónaljai büdösek.
hiába a legyező,
ótvar fingja köptető

Saja 2008.07.21. 22:49:02

Visszatértem, ugyanúgy nőtlenül
Csak barát blogja hirtelen megszünt.
Csaló cége átverte eszesen,
Qualysoft a rossz, s kegyetlen.
Külföldi munka a csali,
S a biztosítás benne a baki.

S velem mi a helyzet? Kommentálnám:
időmet vesztegettem egy lányért,
kiről kiderült: kedves, rendes, ám
nem tudna szeretni semmi pénzért.
Ez talán februárban eshetett,
Mikor mindent talán hó födhetett.

Nyáron sajnos itthon kell sínylődnöm,
Ősök, kert, ház nincsen meg nélkülem.
Egyedül magamat nem lökdösöm,
Csak tizenhetes korom a fékem.
Barátok mind elmennek ilyenkor,
Nincs hová mennem nyári szünetkor.

(verseid változatlan remekek,
én még mindig nagy híved lehetek :)

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.08.03. 15:52:25

Saja, mikor én is sweet seventeen voltam,
Lányok mellbimbaját nyelvemmel ápoltam,
Gömböly idomaik kezem alatt nyögtek,
Míg az én szemembe örömkönnyek szöktek.

Kívánok néked is buja kalandokat,
Szépséges leánykát, nem is egyet, sokat,
Ötven év múlva, ha kész a hármas metró,
Visszagondolsz - legyen neked szép a retró.
süti beállítások módosítása