HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Pankbuli a negyediken

2008.01.10. 07:41 Zebulon / Hiszékeny Úr

Azt a bulit, ahol nem bömböl pankzene,
középrövid távon megette a fene,
mi egyszer úgy elkaptuk a hangulatot,
lepogóztuk plafonról a vakolatot.

Kettőt léptem balra, aztán egyet jobbra,
s ott volt lábam alatt a törmelék szobra,
körülnéztem, s gyorsan felkaptam a lábam:
mészkőpor lebegett az egész szobában.

Cimborám arcára kaján vigyor ült ki,
látszott, hogy jókedvét az alkohol fűti,
én is ránevettem: "Még ilyet ki látott?
A lehulló teher majdnem agyonvágott!"

Barátnőink közben pamlagon hevertek,
mert megittak már vagy négy bögre kevertet,
nem ébredtek fel a hullásnak zajára,
mindenki büszke volt jólalvó csajára.

Eltakarítottunk, s a buli folyt tovább,
nem pánikoltunk be, nem voltunk ostobák,
két kör rövid után elszállt a bánatunk.
(Persze könnyen voltunk mi, kik nem ott lakunk).

4 komment

Címkék: vers urbánlegenda

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr81291710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 07:56:31

Ifjúkori bohóságok,viszont hiányolom,hogy a barátnőket nem kuszpitáltátok meg közösen,avagy nem rendeztetek leszbipartyt:D

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 08:00:42

Kommunában sosem éltem,
ezt az érzést én nem értem,
leszbipartin a részeg nő ?
mire való, kedves Lófő ?

Lófő (törölt) 2008.01.10. 08:43:01

leszbipartin jártam,
részeg nőket láttam,
úgy kinyalták egymást,
hogy,
kiakadtunk pajtás!

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 09:30:42

És a végéről kimaradt:

Szabad-e locsolni?
süti beállítások módosítása