HTML

Zebulonságok

Zebulonságok, istálló, gazemberség, hupákolás, mocskos, zimankós cirkusz

Friss topikok

Linkblog

Iwiwátok

2008.01.10. 10:25 Zebulon / Hiszékeny Úr

Mikor ötpercenként mész az iwiwre fel,
jelszavadat írod, s a szerver nem felel,
majd végül beléphetsz, töltődnek a képek,
a szerverteremben füstölnek a gépek,

s azt nézed, hogy vajon jött-e új üzenet,
fújtak-e új messzidzset a kiberszelek,
kis piros boríték pörög-e fejlécén,
nem vártál még semmit ennyire egy PC-n,

de a boríték csak statikusan hallgat,
a fejedet vernéd a négy téglafalnak,
annak, kitől várnád, nézed adatlapját,
keresed utolsó belépésnek napját,

s látod, hogy talán még ma nem jutott géphez,
vagy netszolgáltatója gonosz a néphez,
mert jaj, az a dátum, bizony elég régi,
be kellene gyorsan jelentkezni néki,

de nem tehetsz semmit, mert a kiberűrnek
szabályai ellentmondást úgysem tűrnek,
iwiw szerveréhez mondhatsz néhány imát,
azzal nem követsz el semmiféle hibát.

Várakozással telnek a nehéz percek,
s nem én vagyok a türelmes szőke herceg,
szomorúan nézem, még kit ismerhetek,
s "rohannak" a másodpercek, mint a hetek.

13 komment

Címkék: vers cyberpunk

A bejegyzés trackback címe:

https://zebulon.blog.hu/api/trackback/id/tr17291849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacibucimaci 2008.01.10. 14:07:00

hmm.. még mindíg macijók ezek a versek. És látom, már jó ideje kinőtték a Subbát! örvendek

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 14:42:42

Odin hozott, kösz a bókot,
kapsz érte egy seggrecsókot!

kelTTészta 2008.01.10. 14:47:35

kerestelek fent nevezett helyen, nem leltelek, de egyszer meglestelek, feltehetem esetleg eme versedet, engedelmed elnyerhetem, kedves mester?

kelTTészta 2008.01.10. 14:48:48

adatlapomra, csak sehogy ne jutott eszembe e-betűvel semmi erre...

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 14:50:53

Ez csak természetes, nyílt vala a forráskód...

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 14:52:07

KelTTészta, átküldeném én az adatlapom linkjét, csak dobj egy mailt a címemre.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 15:21:50

Az iwiw az jó dolog,
régi nőd megkaphatod,
meghívhatod kávézni,
ne felejcs óvszert vinni.

Lófő (törölt) 2008.01.10. 15:25:22

Kétoldali munkaundor elfogott ma engemet,
azt se tudom hová legyek vagy egyáltalán ne legyek,
herótom van má mindenből,unom én má a banánt,
baszok bele én mindenbe,mé nincsen má kánaán.?

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.10. 15:43:54

Régi nőim iwiwen
nem lesem én irigyen,
bár, ki tudja, mi jön még,
mit hoz reám a szökség.

saja 2008.01.10. 19:11:12

Barátom blogjának hála,
Személyem idetalála,
Először látván eme blogot,
A nagy röhögőgörcs elfogott.

Eztán olvastam minden versed,
- Mintha száraz kenyér után
Mézes kalácsot fogyasztván, -
Rövid mosolyom megidézted.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.11. 07:13:34

Kedves saja !
van-e csaja ?
Vagy maga nő ?
Az kitűnő !

saja 2008.01.11. 16:51:42

Sajnos el kell keserítselek,
Így felfedem fiú létemet.
Gyűjteményem a nőkben hiányos,
De nem azért, mert a nevem: János.


Előzőekre kiegészítvén,
írom ezt az egy sort
ide a blogra őszintén:
Ittam én már sört, meg bort,
Fernetet, mely Sturovo-ban forrt,
Ellenben, tizenhét esztendősen,
Nem volt barátnőm, érezhetően.

Zebulon / Hiszékeny Úr · http://zebulon.blog.hu/ 2008.01.12. 01:06:55

Sturovói fernet, citromos csodalé,
ha ismert volna, ivott volna a Dalé,
tudod, a Salvador, kinek jó nagy móka
ha kockáról folyik le a kis zsebóra.

Bocs, be vagyok rúgva.
süti beállítások módosítása